helgen

i fredags åkte jag och soffan till eslöv och hämtade jessicaälskling (L)
sen gick vi lite och kolla bonnamarknaden, satt i öltältet sen va vi ute :)
sen gick jag & jessica hem och sooov massa mysigt, jag vaknade dock
några gånger och kollade om hon var kvar, hatar att vara själv!

sen var det lördag, vi vaknade duschade osv, sen kom soffan så
kröka vi lite här hemma hos mig sen drog vi tre och min mamma ner
till öltältet där vi träffade massa andra roliga typer, blev dans på borden,
bänkare, va vi fick till och med sjunga i micken i låten "blå, blå, blåa skor"
sen gick vi till kockarna där någon jävla kärring stog och bråkade med oss,
där stannade vi ett tag sen gick jag, jessica, linus, danne, elle & soffan
till statoil och käka naddamaoud, dubbel cheeseburger utan salsa!

riktigt puligt. linus somnade på bänkarna vid statoil så fältis fick komma och köra hem honom.
Idag vaknade jag brevid jessicahjärtat igen, alltid lika skönt att inte vakna ensam!
vi tog det lugnt, pratade med mamma sen gick vi ner till balders och mötte matilda,
ellen och marlene sen kom elle och danne och jessica drog och åt så jag & eller åkte
den lilla mini berg&dalbanan med dom små flickorna, sen åkte jag elle & danne
extreme fly haha, sen gck min lillasyster, ellen och marlene hem :)

gick runt och luffa oss ett tag, lyssnade på indianerna, jessica åkte hem,
jag käka två(!) hotdogs från james, riktigt smaskigt! sen hade eller och jag följe
till kyrkan så cykla hon hem och jag gick :)

har glömt att säga att min älskade mamma har äntligen köpt
biljetter till mig & jessica nu, NU ÄR DET NÄRA HJÄRTAT!!!!!

åh fy vad jag längtar!!

"if i were a booi, i wouldn't take off my gummisnodds"
jag och jessicaten ska bli sångerskor :)
var tycker ni om vår första reeemix?

haha annars.. vill ni höra ett riiiiktigt torrt skämt?


Det var en gång en italienare, en turk och en bellman.
Dom stog högst upp på en kilppa och skulle offra nåt.
italienaren började, han slängde ner en pizza, sen var
det turkens tur, han slängde ner ett yoghurt paket, sen
var de bellmans tur, han slängde ner turken...





massa mums på jordgubbar!
och godnatt och saaaaarvi
och massa pussar & kramar
på mamma gudny jessica & jessicaten!

Kommentarer
Postat av: jessica

mums på jordgubbar, o vår först hit kommer bli sån SOMMARPLÅGA, abo! puss & kram!

2009-05-10 @ 23:35:19
URL: http://jessicaaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0