hejhej hallå

tänkte skriva lite snabbt så inte jessicaten kan klaga!
idag var jag i skolan sen hem, sova, äta & sova.
sen åkte jag till lund, träffa bessi och pamela,
handla godis, tog bussen till jessica, josse & anette.
anette gick och la sig, vi andra kolla oth och käka godis :)
massa mysigt, imorgon ska jag till polisen, optikern,
söka praktikplats och sen träffa jessica och kolla fotboll,
kanske träffa soffelisoffan på kvällen :) puss på fabian <3



bakis / fortfarande full bild när jag och gudny
var påväg hem från lödde i tre timmar :)
NICE!

Kommentarer
Postat av: jessica

jessicaten gillar blogginlägget, dock gillas bilden SÅÅÅÅÅ skarpt, mucho snykk! :D

2009-05-04 @ 23:57:31
URL: http://jessicaaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0