HÅHÅ

idag är jag glad / stirrig / ledsen / deppig / underbar / knasig /
gasig / frasig(?) / trött / happy / ensam - dvs lite olika, hipp som happ.

hohohoho eftersom jag bara är 110% säker på att det är
jessicaten som läser min blogg.. och ekkikan.. och mamsen,
men mamma vill nog inte läsa den.. iaf inte för att veta vad jag gör
för det vet hon i stora drag redan höhöhö... hon är nog bara en liten
snokar mamma, men det är väl okej :) sen min lilla ekkika berättar
jag allt för så ja :D men jessicaten däremot, henne har jag aldrig
pratat med näsa mot näsa, bara öra och mun mot telefon,
speciellt på fyllan, men det är ju bättre än inget, viiiiiiiiiiiisst?

just precis nu sitter jessicaten och berättar om en tragedi
som hände henne idag. hennes fot blev en häl (?)
nej men hennes fot blev däremot överkörd. stackars fot.

hm.. just nu har jag nog inget mer att säga än att..
ja inget alls.. eller jo, caten, skriv blogg förfan, annars blir cisslor
lissen i ögat och slytar tycka jessicaten er snykk! (skulle aldrig inträffa)

sleep tight :D

Kommentarer
Postat av: jessica

jessicaten råka radera hela inlägget bara för att läsa cisslors inlägg :(

2009-05-05 @ 00:19:37
URL: http://jessicaaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0