gokväll

hej jessicaten, förlåt för dålig uppdaternig idag :(
mycket som har hänt :D

ledig var jag ju som sagt idag ;)
mamma och jag slängde en massa saker,
sen stack mamma till jobbet och hampus nermis kom hit.
sen kom soffan hem, vi försökte hjälpa honom med hans
matte, men jag tror inte det gick så bra.. sen åt vi toast :D
sen kom mackan och mobbe hit sen körde vi till donkan,
sen körde vi till lund, mackan & hampus spelade match (y)
det blev oavgjort 3 - 3 men ni var duktiga pågar :D

sen körde dom hem oss så gick jag och soffan till bråhög
och där va elle, danne, emelie, sanna & bessi. så spelade
vissa like basket sen kom keta och jessica också, sen stack
keta, haha sen kom tobbe & padde så var jag heeelt crazy,
du hade nog blivit rädd för mig idag faktiskt.. :/

sen gick jag soffan bessi elle & danne till busstationen
så tog elle och danne bussen , sen drog vi andra + en
typ till hen till min mormor en stund sen gick vi igen och nu sitter jag här.

väldigt trevlig dag & kväll.. imorgon blir det skola sen malmö med
min bästaste bästa vän gudny :) myspys i lingonskogen :)
hörs imorgon jessicaten ;) poussss

Kommentarer
Postat av: elle

tack för smärtan i kinderna av allt skratt snäkkan <3

2009-05-06 @ 09:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0