snö snö snö

imorse när jag vaknade låg jag brevid en trött liten marcus
han klädde på sig och käkade frulle, sen gick jag hem :)
sen kom lilla mamsisen hem, så duschade jag sen körde vi
mc-drive på donkan sen vidare till lund och ett amway - möte.
efter det träffade jag dunderunderbara jessica och hennes pojkvän knutte :)
hm.. sen gick vi in på bk, jag tog av mina mjukis + tajts för att kolla
om jag hade en blåmärke på knät, vilket jag såklart inte hade..

sen tog vi bussen till staffanstorp och jag bråkade med busskärringen..
när vi kom till staffanstorp så möttes vi av elle sen gick vi hem till mormor
där knutte lyckades få mormors ström att lägga av haha, riktig klant..
sen drog vi ut lalala WE LIKE TO MOVE IT MOVE IT osv..

seeeeeeen måste jag faktiskt berätta att jag har en dundersötunderbartbra kåmpis som heter fabian!

PUSSSS OCH SOVGOTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0