Godmorgon

idag blev jag väckt av att mamma kom in till mig och började prata med mig.
vi låg och pratade om min lilla chihuahua som jag ska köpa såfort vi börjar tjäna pengar på amway :)
det är det absolut första jag ska göra, och jag längtar så tills jag har min lilla bebis :)
ni som har hund, ska man satsa på en hane eller hona?
vad har ni och vilket tror ni är bäst?
jag vill nog ha en liten hona, fast då kommer nästa fråga:
vad ska hon heta?

min chihuahua ska vara långhårig och inte en sån hårlös sak.
ååh vad jag längtar tills jag har den här, och jag hoppas det går snabbt att få
den för jag får ha den här hemma av mamma, sen tar jag med mig den när jag flyttar :D
men jag skulle verkligen vilja ha en liten hund som tycker om en i alla lägen
som man kan gosa och busa med.. arh snutte

men nu ska jag betala räkningar :)
skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0