fortsättning 2

när dom äntligen kom hade mackan legat i en solstol i dannes garage,
petra hade suttit på en iskall filt i dannes garage, hampus sprungit runt med ishockeyskydd,
jag hittade ett par termobyxor som jag sprang runt i och danne spelade hockey.
Jag hann även åka pulka typ, fast snön var så tjock så det gick inte så fort.
Jag danne och Hampus krattade / sopade även dannes uppfart vilket hans mamma
förhoppningsvis uppskattar :)

När johanna äääntligen kom med nycklarna hade vi varit ute / i garaget
i ca en timme. kallt som fan! Men hon hade nycklarna, släppte in oss och vi bytade
om till dannes mjukiskläder, riktigt nice.

sen lagade jag petra och hampus naddamaud. hemmagjorda hamburgare
med ost och dressing, och pommes :D

sen gick vi och la oss i soffan, men där var för trångt så vi gick upp i dannes
mammas säng så sov vi tre där.

Vi somnade vid sju skulle jag gissa på, vaknade klockan elva.
Mackan var bakis som fan haha danne och johanna också.
Petra lämnade oss nästan direkt när vi hade vaknat och vi andra tog bussen tio i ett.

Var framme i staffanstorp halv två, mötte min lillasyster sen gick vi och handlade
läsk till mig :)

När vi kom hem så spelade vi ps2 - [råtta-to-jj] haha vårt nya spel som jag inte kan sluta spela..
satt och spelade det ett bra tag sen duschade jag och åt sen gick jag till busstationen
och träffade mackan och hampus :) vi tog bussen till dalby och sen till veberöd
och där mötte petra oss :) spela spel drack käka gottis lyssna på musik och sånt,
sen vid ett drog vi oss mot staffanstorp igen :) så sov dom små pågarna hos mig.

vaknade halv tolv eller något, gick upp, spelade ps hampus och mackan var ju tvugna att prova :)
nu sitter jag här själv, dom lämnade mig för en halvtimme sen.
ska nog bara städa och rentvätta och sånt idag :)

hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Elise

mihihi tur att jag inte glömde ge johanna nycklarna för jag hade de i min väska hela tiden ^^

2009-02-22 @ 17:18:37
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0