söndag

jaha, nu är det söndag.
var ute och gick en stund med angelica innan,
mysigt och skönt att få prata av sig :)

igår firade vi alexandra hemma hos alexandra.
hon fyllde 19 i tisdags, alltså dagen efter mig.
Jag och soffan kom till henne runt sex,
då bjöd alexandra tilda & jocke på champagne.
riktigt mysigt, sen käka vi och folket började ploppa in :)

kvällen avslutades någongång, halv två tror jag vi tog bussen
och klockan tre trillande jag ner i sängen, riktigt skönt.
idag har jag bara slappat och chillat sönder :)

ja nu ska jag sova, ny dag imorgon
ska dock inte göra något utav nytta
men ska försöka sola & vara lite pigg :)

och alexandra, tack för att jag fick komma trots jag inte är en av dina närmsta.
jag hade jättekul och hoppas vi gör om detta :)

nu ska jag knyta mig :) ville bara tillägga att jag saknar min älskling ööööver mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0