onsdag kväll :)

hopp hopp & hej :)
dagen började med att mamma kom in och störde min skönhetssömn.
inte nog med det så fick jag inte ens ligga kvar i sängen och chilla :(
men men halv nio började jag skolan, fick plugga samhäll eftersom jag
ska ha prov om exakt en vecka, men som min lärare sa så är jag hans
bästa elev, så det lär gå bra ;) höhöhö

efter skolan stack jag hem, gick up och störde mamma i hennes skönhetssömn,
där fick hon igen för gammal gröt! sen körde jag iväg henne till sibbarp.
sen sov jag, sen duschade jag, sen stack jag ner till optikern och pratade med
dom. jag ska beställa nya glasögon eftersom jag har lagt mina andra på "ett smart ställe",
brukar vara ganska duktig men bra ställen.. dom är så bra så jag aldrig aldrig kommer på
vart jag har gömt mina saker :(

efter optikern åkte jag till malmö sen lund träffa min bästa kompis gudny,
sen åkte vi till svedala, började slinga hennes hår, vilket vi sket i ganska snabbt igen.
sen träffade jag sandra så vandrade vi hem till henne så klippte hon lugg på mig :)
tack för det, blev asnöjd och bild kommer senare :)

när jag kom till staffanstorp gick jag en runda all by my self, träffade angelica
och steffi en stund sen gick jag till tobbe. när jag hade varit i svedala drog jag hem,
byta till varmare kläder och kollade msn. såg att jessica hette att man skulle skriva
sms med sitt namn eftersom alla hennes nummer var borta.
och då fick jag en brilljant idé.

yes, tänkte jag, nu ska jag skrämma henne.
samtalet blev ungefär såhär:

- eeeeeeey mohammed!
- hahahahahahaha hej cissi
- va? hur visste du att det var jag?
- ditt nummer stannade på simkortet.

riktigt bull :( jag som ville skrämmas, men hon blev iaf glad.
hon skrattade så mycket så hela min mobil skakade ;) härligt att höra!
nu tänkte jag lägga mig men innan jag gör det vill jag bara påpeka att
bilden under inlägget är extremt gammalt och att jag älskar min
underdunderbara fina bästa otroliga romantiska pojkvän mest!





sov gott, för det ska jag göra :D

Kommentarer
Postat av: jessica

du är fan den sjukaste kvinnan jag träffat på evigheter! jag höll fan på att kissa på mig & väldigt tur att jag hade ditt nummer, annars hade jag nog inte vågat gå ut igen ;D

2009-04-29 @ 23:28:08
URL: http://jessicaaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0