ohno

det är såfort du kommer hem som allt går isär.
du kommer hit och påstår en massa saker som
inte stämmer för att dom ska bli arga på mig.
du lensar vårt kylskåp, du är jävligt otrevlig utan anledning,
kallar mig slyna för jag hellre bär in två kassar
mat än två blommor som du endå höll i handen.
jag vill inte att du ska komma hem för det enda
du gör, det är fan att splittra familjen.
och jag vill inte ha det så igen.

förövrigt så är jessica landen underdunderbar :)



jag saknar min fabian så otroligt mycket..

Kommentarer
Postat av: ekkika

älsklingälskling!

Jag finns här för dig, vad som än händer.

jag älskar dig såå jääkla mkt!

du är bääst cisslor!



<3

2009-04-08 @ 16:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0