lalala

jag har inte mått såhär bra på ett jävla tag och det är så himla skönt.
ska sänka min medicin igen, mamma märker på mig att jag mår bättre.
allt är underbart. jag har världens bästa pojkvän. imorse fick jag ett sms
av honom där han började med att skriva :

"godmorgon min kärlek"

hur gullig är han inte?
han är bäst och det är tack vare honom
jag mår så pass bra som jag gör nu :)
tack vare mamma, gudny, soffan, jessica
& jessica också, men framförallt fabian.

vill bara ha hem honom nu så jag kan pussa sönder honom.
nu ska jag skutta in i duschen, puss & hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är värd honom älskling!

Du är värd denna lycka!

Jag älskar dig <3

2009-04-21 @ 22:16:21
Postat av: mamsen

Äntligen hjärtat mår Du bättre...det e inte en dag för tidigt<3

Lycka till med skolan o kärleken.....puzz

2009-04-21 @ 23:11:49
Postat av: Elise

går det bra för honom där? =)

2009-04-21 @ 23:16:52
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0